Wednesday, May 20, 2020



Lesson 53.



53  all the whole 

  1. shqiptimi 
  • All / o:l /     -whole / ul / 

  1. rendi i vendosjes së fjalëve 

Si all (of) ashtu edhe whole mund të përdoren me emra njëjës me kuptimin ‘gjithë’ , ‘të gjithë’ , ‘cdo pjesë’ . Rendi i vendosjes së fjalëve është i ndryshëm. 

përcaktor + whole + emër 
all (of) + përcaktor + emër 

  • Julie spent the whole week at home. 
Julie spent all (of) the week at home. 
  • my whole life 
all (of) my life 

  1. referenca të papërcaktuara 

Zakonisht all nuk përdoret përpara nyjeve të pashquara. 

  • She’s eaten a whole loaf. (JO: …all a loaf.) 

  1. emra të panumërueshëm 

Me shumicën e emrave të panumërueshëm preferohet zakonisht all (of). 

  • I’ve drunk all (of) the milk. (JO:…the whole milk.) 

  1. the whole of  

Përgjithësisht, në vend të whole mund të përdorim the whole of – ‘të gjithë…’. 

  • Julie spent the whole of the summer at home. 
  • the whole of my life 

Përpara emrave të përvecëm dhe përemrave përdorim gjithnjë the whole of dhe JO whole. Përdorimi i all (of) është gjithashtu i mundur. 

  • The whole of / All of Venice was under water. (JO: whole Venice…) 
  • I’ve just read the whole of / all of ‘War and Peace’. 
  • I’ve read the whole of / all of it. 

  1. emrat shumës 

Kur shoqërojnë emra shumës, all dhe whole kanë kuptime të ndryshme. All është e ngjashme me ‘every – ‘cdo’ ; whole ka kuptimin ‘complete’ – ‘i/e plotë’ , ‘entire’ – ‘i/e gjithë’ , ‘i/e tërë’. 

Krahaso; 

  • All Indian tribes suffered from white settlement in America. 
(Cdo tribu indiane vuajti nga…) 
  • Whole Indian tribes were killed off. 
(Tribu të tëra Indianësh u cfarosën.) 

No comments:

Post a Comment