Tuesday, May 12, 2020

Lesson 51

51  alike 

Alike do të thotë ‘si njëri tjetri’ , ‘indetikë’. 

Krahaso: 

  • The two boys are alike in looks, but not in personality. 
  • He’s like his brother. (JO: He’s alike his brother.) 

Alike përdoret kryesisht në pozicion kallëzuesor

Krahaso: 

  • He’s two daughters are very much alike. 
  • He’s got two very similar – looking daughters. (JO: …alike daughters.) 

all (1): hyrje 

  1. tre ose  shumë sende 

All gjithë’ , përdoret kur u referohemi tre apo më shumë sende

Krahaso: 

  • I’ll take all three shirts, please. 
  • I’ll take both shirts. (JO: …all two shirts.) 

  1. kryefjalëkundrinë ose plotës 

All në fjali mund të jetë kryefjalë - ‘subject , kundrinë - ‘object’ ose    plotës – ‘complement’  
  • All that matters is to be happy. 
  • That’s all. 
  • I gave her all she asked for. 

  1. all me emra dhe përemra 

All mund të shërbejë për të modifikuar/cilësuar një emër ose një përemër dhe mund të vendoset në një nga dy pozicionet e mëposhtme: 

  • me emrin ose përemrin: 

  • All (of) the people were singing. 
  • Give my love to them all. 
  • haven’r read all of it. 

  • me foljen: 

  • The people were all singing. 

  1. all me mbiemrandajfoljeetj. 

All mund të përdoret për të emfatizuar mbiemratndajfoljetparafjalët dhe lidhëzat. 
  • You’re all wet. 
  • I looked all round, but I couldn’t see anything. 
  • I was all alone. 
  • Tell me all about your holiday. 
  • It’s all because of you. 


No comments:

Post a Comment