Saturday, August 22, 2020

Lesson 102

 102  bet 

  1. përdorimi 

 

Në stil informal, I bet (you) mund të përdoret me kuptiminI think it’s probable        that‘ve bast’ , ‘pa dyshim’ , ‘patjetër që’ . That zakonisht bie. 


  • I bet (you) she’s not at home. (Më e natyrshme se I bet (you) that she’s not at home.) 

 

 

  1. kohët 

 

Kur duam t’i referohemi kohës së ardhme, shpesh herë pas I bet (you) përdorim të tanishmen. 


  • I bet (you) they don’t come this evening. (OSE: I bet (you) they won’t come this evening.) 

  • I bet (you) the Conservatives (will) lose. 

 

 

  1. dy kundrina 

 

Kur bet përdoret për të folur rreth bastesh të vërtetë mund të ndiqet nga dy kundrina: personi me të cilin vihet basti dhe objekti me të cilin vihet basti. 


  • I bet you 5 it doesn’t rain this week. 

  • My father bet my mother dinner at the Ritz that she would marry him. 

He won, but she never bought him the dinner. 

 

No comments:

Post a Comment