Wednesday, March 25, 2020


Mesimi # 7

Nyjet shqyuese dhe jo shquese te gjuhes angleze. The/A/An.







There are two kinds of articles in English:   

Definite article    the ( used with both singular and plural nouns)
Definite article  the

·        Indefinite articles   a/an ( used with singular nouns only)

Indefinite article   a  or  an

·        He is a teacher.
In this sentence we are identifying his profession in general.

Ne gjuhen angleze gjenden dy lloje nyjesh: nyje shquese the ( e cila perdoret me te dy llojet e emrave : njejes dhe shumes)

Nyja shquese        The

·        Nyjet jo shquese  a ose  an perdoren vetem me emra te numurit njejes.

Nyjet jo shquese    a  ose  an

            Ai eshte nje mesues.
Ne kete fjali, nyja jo shquese, nje, sherben per te emertuar nje profesion ne pergjithesi.
·        I want an apple.
·        I do not care which apple you give me. I am not being specific.
              Une dua nje molle.
             Ne rastin e kesaj fjalie une nuk jam fare I interesuar se per cfare lloj molle behet fjale por thjesht une deshiroj te kem nje molle.
·        He is the teacher.
·        We are identifying him as a specific teacher whom we are talking about. We are distinguishing him from the rest of the teachers.
·        Ai eshte mesuesi.
·        Ne rastin e kesaj fjalie perdorimi I nyjes shquese ben te mundur identifikim real te nje mesuesi per te cilin ne jemi duke folur duke  e dalluar ate nga mesuesit e tjere.




No comments:

Post a Comment