Saturday, January 12, 2019

Dear students,

As you're sitting up by the fire with a hot cup of tea—or in search of a little Instagram caption inspiration—here are some 'strange' words to help you enjoy this afternoon.

fm


Lesson 6


 above dhe over 
  1. ‘më lartë se …’’ , ‘mbi…’ , above ose over 
          Si above ashtu edhe over mund të përdoren me kuptimin ‘më lart se…’ , ‘mbi…’.  
  • The water came up above/over our knees. 
  • Can you see the helicopter above/over the palace? 

  1. above – ‘jo drejtpërsëdrejti mbi…’ 
Above është më e përdorshme kur duam të flasim për dicka që ndodhet ‘jo drejtpërsëdrejti mbi… (dicka tjetër)’. 
  • We ’got a little house above the lake. 

  1. over : ‘duke mbuluar’ 
Over përdoret për të treguar që një gjë mbulon dhe/ose prek një tjetër. 
  • There is cloud over the South of Albania. 
  • He put on a coat over his pyjamas. 
            Over / across përdoren për të treguar që një gjë përshkon një tjetë(shiko9). 
  • The plane was flying over / across Denmark. 
  • Electricity cables stretch over / across the fields. 

  1. above : për madhësi 
Above përdoret në matjet e temperaturës dhe të lartësisë si dhe në raste të tjera kur mendojmë që ekziston një parametër vertikal. 
  • The temperature is three degrees above zero. 
  • The summit of Everest is about 8000 metres above sea level. 
  • She’s well above average in intelligence.  

  1. over : për moshë , shpejtësi , ‘më shumë se’ 
Kur duam të flasim për moshën dhe shpejtësinë, si dhe kur duam të themi ‘më tepër se…’ , përdorim  zakonisht over dhe JO above. 
  • You have to be over 18 to see this film. 
  • The police said she was driving at over 120 kmph. 
  • There were over 100,000 people at the festival. 

  1. see above / over 
E shkruar në një libër ose në një tekst, ‘see above’ ka kuptimin ‘shiko dicka të shkruar më parë/më lart’ ; ‘see over’ do të thotë ‘shiko në faqen tjetër’. 

No comments:

Post a Comment